MORGEN WOEHOE - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sytske Sterke - WaarBenJij.nu MORGEN WOEHOE - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sytske Sterke - WaarBenJij.nu

MORGEN WOEHOE

Door: ikzelf.

Blijf op de hoogte en volg Sytske

07 Januari 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Nou, morgen is het dan eindelijk zover. Ik schijt zeven kleuren, maar heb ook echt onwijs veel zin. Want hier is alleen maar regen en kou en daar schijnt de zon zodat mijn porseleinen huidje misschien eindelijk is wat kleur krijgt. So be prepared, ik kom terug als neger. En ik ga natuurlijk niet alleen voor de zon, ook voor de wilde mannen, de woeste natuur, de cultuur, de mensen, het eten, nieuwe vrienden en om mezelf te ontplooien enzo.

Ik weet mn god nog niet wat ik allemaal ga doen en hoe vaak ik hier wat zal schrijven. Maar ik zal jullie allemaal natuurlijk op de hoogte proberen te houden van al mijn wilde avonturen in het o zo verre Azie. Jullie horen wel weer wanneer ik terug kom, als ik het zelf ook weet.

Nou tot ziens en hopelijk tot over minstens een half jaar.

faya lobiiii

  • 07 Januari 2013 - 17:07

    Britta:

    Chick heel veel plezier, ga je missen!! Als je maar terug komt haha niet te leuke mannen ontmoeten ;) xxxx

  • 07 Januari 2013 - 17:24

    Thécla:

    BABAYMAMA!! Heel veel plezier, genieten! xxx

  • 07 Januari 2013 - 18:15

    Jolanda:

    Nou meis, ook wij gaan je missen. Pas goed op jezelf! Enne ...we willen natuurlijk elke dag een kaartje.

  • 07 Januari 2013 - 18:18

    Franzeman:

    Een half jaar zonder koffie compleet. Dapper hoor, Sytska. Goede reis. Je zult hier geen spijt van krijgen. Dit wordt een wereldervaring. Morgen bij het afscheid maar even een paar keer slikken. Ik denk dat veel van je kennissen diep in hun hart best jaloers op je zijn. Geniet er maar van. Veel plezier bij de rijstepikkers.

  • 07 Januari 2013 - 18:25

    Raynor:

    Veel plezier Sytske! Geniet ervan ;-)

  • 07 Januari 2013 - 18:49

    Sonja:

    heel veel plezier, pas goed op jezelf en kom veilig weer terug, maar maak er een te gekke tijd van dit is 1x in je leven ervaring, en we zullen je volgen op de voet groetjes van ons allemaal Tony Sonja Mandy en Kenny

  • 07 Januari 2013 - 21:02

    Majella:

    SYTSKE HAVE SOSO MUCH FUN!

    Ik volg je.

    Faya lobi deluxe xoxoxoxoxo <3

  • 07 Januari 2013 - 21:46

    Elgrid:

    Syts een hele goede reis en we gaan je volgen via je blog. Heel veel plezier!

  • 08 Januari 2013 - 10:33

    Nienke:

    Hoi Syts,

    Net nog geprobeerd je op de valreep te bellen, maar helaas hij staat al uit. Nou meid ben in gedachten bij je. Wordt een super ervaring en volg je tijdens jouw avonturen. XXX

  • 08 Januari 2013 - 16:49

    Joke Pols:

    Sytske, heel veel plezier en een mooie reis toegewenst!
    ik ga ( zeker ) genieten van jouw verhalen op je blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

.

Het wilde avontuur opzoeken in Zuid-Oost Azie.

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2013

Maleisie, Borneo en Indonesie.

02 April 2013

Vietnam

05 Maart 2013

Laos

05 Februari 2013

Bangkok en Cambodja

07 Januari 2013

MORGEN WOEHOE
Sytske

Lekker backpacken eueue

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 3929

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 16 Juli 2013

.

Landen bezocht: